MHP Karacabey'in Büyük Demokrasi Şöleni 4 Temmuz'da
MHP Karacabey'in Büyük Demokrasi Şöleni 4 Temmuz'da
Milliyetçi Hareket Partisi Karacabey İlçe Teşkilatı, 15. Olağan Genel Kurul öncesinde düzenlediği basın toplantısıyla ilçe kamuoyuna seslendi. Mevcut İlçe Başkanı Mehmet Mahken’in yeniden aday olduğu kongre, 4 Temmuz’da Ergün Koç Kongre Merkezi’nde yapılacak.
Milliyetçi Hareket Partisi Karacabey İlçe Teşkilatı, 15. Olağan Genel Kurul öncesinde düzenlediği basın toplantısıyla ilçe kamuoyuna seslendi. Mevcut İlçe Başkanı Mehmet Mahken’in yeniden aday olduğu kongre, 4 Temmuz’da Ergün Koç Kongre Merkezi’nde yapılacak.
Karacabey’de göreve geldiği günden bu yana dur durak bilmeden çalışan, kapısını herkese açan ve ilçede milliyetçi-ülkücü hareketi yeniden canlandıran Mehmet Mahken, bu kez daha güçlü bir kadroyla sahneye çıkıyor. Mahken’in liderliğinde hazırlanan yeni İlçe Yönetim Kurulu ve İl Delegeleri listeleri, teşkilatta büyük heyecan yarattı.
Basın açıklamasında konuşan Mahken, “Biz bu kutlu göreve sadece elimizi değil, gövdemizi ve bedenimizi koyduk. Tek sevdamız Karacabey’imizin güzelliği ve hak ettiği refaha kavuşmasıdır” dedi. Mahken, Genel Başkan Devlet Bahçeli’nin izinde, ilçeyi daha yaşanabilir kılmak için gece gündüz çalıştıklarını ve çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.
Kongre öncesi yapılan açıklamada, yeni listenin liyakat, azim ve vatan sevdasıyla şekillendirildiği; önümüzdeki dönemde MHP’nin Karacabey’de çok daha etkin ve dinamik bir konuma geleceği ifade edildi.
4 Temmuz Cumartesi günü saat 14.00’da Ergün Koç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan genel kurula tüm Karacabeyliler davet edildi.
Mahken, “Bu demokrasi şölenine hepinizi bekliyoruz. Karacabey’in geleceğine hep birlikte yön vereceğiz” diyerek sözlerini tamamladı. Kongrenin ilçeye ve ülkeye hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


